YUZ
חפלת ספייס רוק ים-תיכונית מהפנטת. ללילה אחד הופכים את הלבונטין 7 לטברנה יוונית פסיכדלית בהובלת יוז ולהקתו הווירטואוזית. יוז הוא…

28.10.2024
יום שני

דלתות

22:00

חפלת ספייס רוק ים-תיכונית מהפנטת.

ללילה אחד הופכים את הלבונטין 7 לטברנה יוונית פסיכדלית בהובלת יוז ולהקתו הווירטואוזית.

יוז הוא הפרויקט המוזיקלי הייחודי של אוריה ויצטום, מוזיקה שנוצרה מאהבה גדולה למוזיקה יוונית, טורקית ורוק פסיכדלי, ומטפסת מהם לעולמות חדשניים, מחוספסים ואפיים.

הרים של מיתרים, סינתיסייזרים ובס-תופים – כולם ביחד מעטרים את החפלה של יוז ויוצרים מוזיקה מהפנטת שנעה מהשורשים המסורתיים אל סאונד עתידי.

אוריה ויצטום – גיטרות

גיא סטריער – גיטרות

יוהנה ריטמולר – כינור

יונתן הרינגמן – קלידים

תם אלבז – בס

נדב לוזיה – תופים

****

יוז שחרר את אלבום הבכורה  שלו "מונו מון" בדצמבר 2022.

בתוך חודשים ספורים "מונו מון"  זכה למאות אלפי האזנות ברחבי העולם (במיוחד בטורקיה, בבלקן ובדרום אמריקה), נכנס למספר פלייליסטים בינלאומיים וקיבל ביקורת אוהדות בבלוגים מוזיקליים.

במרץ 2024 הוציא יוז את אלבומו השני "Emerald Pick". הסינגל GLADIOLA מתוכו זכה להצלחה גדולה ולהאזנות רבות ברחבי העולם, נכנס לפלייליסטים בינלאומיים רשמיים של APPLE MUSIC וSPOTIFY וקיבל ביקורות אוהדות במספר בלוגים בינלאומיים נחשבים  (Lacaverna, Rythem Passport, Last Day Leaf, Berlin on Air). ההתעניינות ביוז הגיעה באלבום זה גם ליפן, כשקיבל 2 כתבות שער במגזין היפני Musica terra, והאלבום המשיך את גדילת הקהל הנאמן של יוז בטורקיה.

ENGLISH

Modern Middle-eastern space rock .

For one night the Levontin turns into a Psychedelic Greek tavern, led by YUZ and his virtuosic band.

YUZ is the instrumental solo project of Uriah Witztum, one of the most unique guitarists in the Israeli music industry.

Yuz's Mediterranean-Space music is born out of a deep love for vintage Turkish and Greek music and American psychedelia.

Organizer

כרטיסים

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב