Ben Yosef – Adele concert
  אנו שמחים להזמין אתכם לקונצרט ייחודי ומרגש משיריה של אדל, שיביא עמו עיבודים חדשים ומיוחדים לשיריה האהובים. במופע המיוחד…

04.11.2024
יום שני

דלתות

20:00

 

אנו שמחים להזמין אתכם לקונצרט ייחודי ומרגש משיריה של אדל, שיביא עמו עיבודים חדשים ומיוחדים לשיריה האהובים. במופע המיוחד הזה, הזמר והיוצר בן יוסף, עם הכישרון המדהים שלו, ייצור עיבודים חדשניים שיפיחו חיים חדשים בכל שיר. בליווי נגנית הצ'לו המוכשרת רחל בן אסייג, תיווצר חוויית מוסיקה שאין כמותה.

המופע מתוכנן להיות אינטימי ומזמין, שבו הקהל משתתף ושר יחד. זהו רגע מושלם להתחבר למוזיקה ולרגש, ולחוות את השירים האהובים בדרך חדשה ומפתיעה.

אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את הקסם הזה!

פסנתר ושירה : בן יוסף

עיבודים והפקה מוסיקלית : בן יוסף

צ'לו : רחל בן אסייג

מגיל צעיר ידעתי שהמוזיקה תהיה חלק בלתי נפרד מחיי, והמשיכה לכלי הקשת הייתה טבעית עבורי. במהלך השנים זכיתי ללמוד במוסדות המובילים בארץ ולהיות חלק מתזמורות מכובדות, מה שהוביל אותי להשיג תואר ראשון בהצטיינות בביצוע בגיל 21. עם סיום התואר, הרגשתי צורך לחקור עולמות מוזיקליים חדשים ולחפש אתגרים מעבר לקלאסי. התחלתי להופיע בסגנונות מגוונים ולהתנסות בג'אנרים שונים כדי להרחיב את אופקיי המוזיקליים. בנוסף, אני מרגישה זכות גדולה ללמד ולהעביר את המתנה שקיבלתי הלאה לדור הבא של המוזיקאים. אז שמי רחל ולרוב תיראו אותי מסתובבת עם כלי על הגב שנראה יותר גדול ממני.

 

 

 

 

 

 

 

Organizer

כרטיסים

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב