אורי כלטוב הוא אחד השמות החמים והפעילים של הרגע. הן כיוצר עצמאי שלא מפסיק להוציא מוזיקה חדשה, והן ככותב עם ועבור שמות גדולים במוזיקה הישראלית. בחודשים האחרונים הוא מתפוצץ ברשתות עם להיטים שהופכים לתופעה ויראלית (״עשרים דקות״, ״לא רוצה לאהוב אותי״) ועובד על אלבומו השלישי שיראה אור בשנה הקרובה.
כעת הוא מגיע לפסטיבל הפסנתר של הלבונטין7 למופע מיוחד לפסטיבל – ערב אינטימי בו ינגן וישיר שירים משני האלבומים שבחוץ בגרסאות אטינטימיות, שירים חדשים שטרם הושמעו, וגם – אורחים מיוחדים! בשיתופי פעולה חד פעמיים, ״חגיגה עם אמנים״