אז אחרי איפי ואלבום בחוץ, לצד שני סינגלים חדשים בקיץ ולפני עבודה מרוכזת על האלבום החדש ״תקליט שבור״,
הגיע הזמן להופעה האחרונה שבה ננגן את כל השירים הישנים, והחדשים שיצאו בהמשך! עם הלופר ואנשים סופר מיוחדים שיעלו איתנו על הבמה!
וכמובן, שגם גומי!! (כי מה, לא תקחו משהו מתוק לפני שנתחיל?)
והדבר הכי חשוב! אתם! אחרת כל זה לא היה קורה! נתראה!