גיא מינטוס
גיא מינטוס The Playground  עבור גיא מינטוס הפסנתר הוא משהו בין מגרש משחקים למעבדה בה הוא יוצר עולם דמיוני בו…

07.04.2023
יום שישי

דלתות

20:30

גיא מינטוס

The Playground 

עבור גיא מינטוס הפסנתר הוא משהו בין מגרש משחקים למעבדה בה הוא יוצר עולם דמיוני בו נפגשות דמויות, רעיונות ושפות מוזיקליות.

ספונטניות ואלתור הם נקודת המוצא מתוכה יוצא היוצר למסע של רצף תודעתי שיכול לנוע בין ראגות הודיות ומקאמים טורקיים לנוקטורן של שופן או לשיר של הביטלס. כל הופעה היא למעשה הרפתקה בפני עצמה כאשר הרצון לספר סיפור וליצור דיאלוג עם הקהל שסביבו הם האש שדולקת מתחת למנוע היצירתי.

גיא הופיע במעל 20 מדינות יחד עם השלישייה שלו, בהופעות סולו או כמלחין/ סולן עם תזמורות שונות. בין היתר, הספיק לזכות בפרס ע׳׳ש לאונרד ברנשטיין, בפרס בחירת הקהל בתחרות הפסנתר של ה-Montreux Jazz Festival ובחסות רשמית מ-Yamaha Pianos.

מן הביקורות:

"Mintus pours together a mixed brew of influences with ebullient grace that you'd think they all originated in the very same place" 

The New York Times

“Fearsome technique and chameleon like stylistic approach… one of the most enjoyable and irrepressible releases of 2020”

All About Jazz

“Mintus’ shining, charismatic personality is addictive, and his fine trio liberates listeners with its majestic take on freedom conjured through thoughtful connections.”

DownBeat Magazine

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב