לבונטין 7 במוזיאון תל אביב
הלבונטין 7 חוזרים באירוע המיתולוגי, שכבר הפך למסורת, ומשתלטים על מוזיאון תל אביב מהשקיעה עד השעות הקטנות של הלילה, עם…

11.07.2024
יום חמישי

דלתות

19:30

הלבונטין 7 חוזרים באירוע המיתולוגי, שכבר הפך למסורת, ומשתלטים על מוזיאון תל אביב מהשקיעה עד השעות הקטנות של הלילה, עם מוזיקה ואומנות שיציפו את הגלריות – ואת הלב.

********************************************************************************************************************

 

מה הדיבור? >> הופעות, מיצגים, מוזיקה חיה ושיתופי פעולה חד פעמיים, שיקרו בתוך חללי המוזאון – שכמובן יהיה פתוח על כל הטוב שבו, לשיטוט לילי מדהים…

 

מתי כל הטוב הזה קורה? >> 11.7.24  

 

איפה? >> מוזאון תל אביב לאומנות

 

כמה כמה? >> אופציות לכרטיסים, כאן למטה בהמשך…

 

ובנוסף >> הטבה בלעדית לרוכשי הכרטיסים לאירוע : מוסיפים 90 ₪ ומקבלים מנוי שנתי למוזיאון תל-אביב לאמנות!

 

 

קחו אוויר, אנחנו צוללים – יעלו ויבואו, לפי זירות התרחשות :

<< אולם רקנאטי >>

אביב גדג' – 22:15 

המופע של גדג', הפעם בגרסה חשמלית, הולך להבעיר את המוזיאון, לחרוך את שנותר, ואז כמו עוף החול – להיוולד מחדש מתוך האפר. זו הופעה, זו תפילה, זה ריפוי – וזה בדיוק מה שהיינו צריכים עכשיו. לצעוק איתו חזק את המילים, "עד שהשמיים יפתחו או שהאדמה תקרע". מי שכבר היה, יודע. מי שלא – תתכוננו לחוויה על גבול הרוחנית.

 

עוזי נבון – 20:30 

"רגע לבד" – תופעת הקאלט העונה לשם עוזי נבון, ינחת עם מכונת הזמן שלו על במת אולם רקנאטי, ייקח אתכם לסיבוב נוסטלגי ומפנק במיטב להיטיו מכל האלבומים!
והפעם – מופע פסנתר מיוחד, אינטימי וקרוב. רק עוזי, הקלידים, ואתם.

 

 

<< גלריה רב תכליתית ע"ש לילי ויואל משה אלשטיין >>

 

השמחות מארחים את נופר בטאט  – 22:15

סלחו לנו על משחק המילים, אבל באמת שאין משמח יותר מהקאמבק של "השמחות". החבורה בהנהגת הטרובדור ישראל ברייט, חווה לאחרונה רנסאנס, כשלהיטיה הגדולים מהניינטיז ("איזה יום היה לי סמואל", "בדרך הביתה", "היו לי פעם חברים", ועוד) הקליקו פתאום גם עם דור הטיק טוק. אבל בעצם – הם תמיד היו כאן. עם שילוב שאי אפשר להישאר אדישים אליו בין לב ענק, לחנים אדירים, וקצב שמזיז את כל הגוף. בשילוב כוחות מיוחד לערב זה יארחו השמחות את נופר בטאט – זמרת יוצרת שעוד נשמע עליה רבות!

 

תזמורת צ'יל פיל מארחים – 21:15 

אפרת גוש, הילה רוח, ועוד הפתעות... – צ'יל פיל, אולי התופעה הכי מפתיעה כרגע בעולמות האינדי שלנו, הם תזמורת מיתרים בהובלת שון לו יון, המשלבת ומאתגרת את עולמות הקלאסי, ההיפ הופ, האז עם הכאן ועכשיו. במופע חדשני ומיוחד לאירועי "לילה לא שקט", יארחו התזמורת זמרות מהשורה הראשונה, ויגישו את מיטב שיריהן בעיבודים מסעירים שטרם שמענו. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

 

Tapash – 20:15

הישר מסיבוב ההופעות המטורף לכבוד האלבום החדש, יגיע לרחבה אחד הקולות הכי מעניינים שצמחו פה לאחרונה. היפ הופ כבד בערבית, השפעות של מטאל, תופים מסחררים, וליריקה שלא עושה חשבון לאף אחד. אם טרם נתקלתם – כדאי שתחזיקו חזק את הראש, כי הוא הולך לעוף לכם…

 

 

<< גלריה מיזנה בלומנטל >>

דניאלה ספקטור – 21:00

דניאלה היא כל כולה נחמה, ויעידו כל מי שהתרפקו על השירים שלה ושאבו מהם חוזק בתקופה האחרונה. רגע לפני צאת אלבומה החמישי (!), תגיעה אלינו דניאלה למופע אקוסטי יפיפה עם שירים מכל הזמנים, וגם הצצה לאלבום החדש שבדרך. זה הרגע לפתוח את הלבבות, ולהכניס קצת אור.

 

מוטי רודן – 22:00

בין הרוחני ליומיומי, בין הפולק הסיקסטיזי לאינדי העכשווי, נח לו מוטי רודן, ועושה מהפכה שקטה. הסינגר -סונגרייטר הכל כך ייחודי הזה צבר לו קהל "מאמינים" לא קטן בשנים האחרונות מאז צאת אלבומו "צליין", והוא ממשיך בדרכו, שאיכשהו פשוט לא נשמעת כמו אף אחד אחר. מספר סיפורים אמיתי, שפשוט אסור לפספס.

 

 

<< מבואת ריקליס >>

BENJA – 21:30

בנג'ה, חלק משלישיית "טטרן" המופלאה, מגיע עם פרוייקט הסולו שלו אל המרחבים הקסומים של המוזאון. עם גישה לא שגרתית לכלי נגינה ומיזוג קוסמי בין מוזיקה מקורית למנגינות נצחיות, מוזיקה קלאסית מסורתית, יצירות עכשוויות פורצות דרך ואוונגרד רחב טווח, נוצרת אצל המאזין חוויה אינטימית, רגישה ומעמיקה.

 

Buttering trio – 23:30

השלישייה המופלאה שכשמם כן הם – חמאה שמחליקה, מושחת ומערבבת את כל הרגשות,ומעל הכל – מנחמת ומזיזה. תנו לגוף להרפות, ולמוזיקה לנשום דרככם, עם צלילים שלא נשמעים כמו שום דבר אחר – אבל כל כך מכאן. יאמי!

 

Henry grimes memorial BBQ – 20:00

הרכב העל החדש בניצוחו של המלחין והיוצר אסף שחורי, עם מיטב מוזיקאי האוונגרד בארץ (ומחוצה לה), מביאים לנו חוויה ספיריטואלית הנוגע בעולמות הג'אז, הרגאיי, אמביאנט, מוזיקה קלאסית של המאה ה-20, וקצת מהתבלין הלא מוסבר הזה שנוצר כשהם כולם מנגנים יחד על הבמה.

 

 

<< דמיון חומר >>

  UIUIUI – 23:15

ההרכב עם השם הכי קליט בסביבה, עם הופעה שכבר הפכה לקאלט במקומות הנכונים. נויז,אלקטרו, סקסופון, תופים, הכל חי, הכל מאולתר, אינטנסיבי כמו סוכריות קופצות על שלל חומרים…

 

מקסים טורבו – 20:15

לוקחים את הלילה לקצה עם שילוב אקספרימנטלי בין אולמות הפרפורמנס, הנויז, והפולקלור המקומי. מופע גופני אקספרסיבי, חושני ורוחני, הנע בין תכנים מקומיים ואיזוטריה גלובלית, קאברים ואלתור, ואמנות הנוצרת בזמן אמת ומתוך המגע עם הקהל.

<< גלריה מאירהוף >>

יפעת זיו – 21:00

אמנית קול-סאונד, מלחינה, מאלתרת ויוצרת רב-תחומית וכל כך ייחודית, המתמקדת בפרקטיקות קול והקשבה, בתופעות סביבתיות, בישויות שמעבר לאנושי ובהתגלמות החומרית של סאונד. ביצירתה היא משלבת קול, אלקטרוניקה, הקלטות שטח ונגינה על ועם חפצים.

מילטון מיכאלי ואסף שחורי – 22:00

שני היוצרים הבולטים היום בסצינת האילטור בארץ בדואט מחשמל, נהר של רעיונות שלו נגמר. 

________

 

הכרטיסים מחולקים לשלושה מסלולים :

כרטיס "שוטטות" – 125 ₪ – מקנה כניסה לכל התערוכות, הגלריות, והחללים במוזיאון, ולכל ההופעות (!) מלבד עוזי נבון ואביב גדג'

145 ₪ – כרטיס "שוטטות" + כניסה להופעת הפסנתר המיוחדת של עוזי נבון

165 ₪ – כרטיס "שוטטות" + כניסה להופעה החשמלית של אביב גדג'

 

__________

אנחנו מקווים שהמוזיקה תעשה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. שנתפרק ביחד, ונתאחה ביחד. שנצליח לשמוח קצת. שנרקוד. שנבכה. שנצעק. שנדליק בעצמו איזה אור קטן של אופטימיות, כמו שאמרו השמחות – "בדרך הביתה, את אומרת, בסוף עוד יהיה לנו טוב…"

מקווים לראותכם. ים אהבה.

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב