עינב ג’קסון כהן/קרני פוסטל
30/03 אחרי ההצלחה של המופע בפסטיבל הפסנתר האחרון (כל הכרטיסים נמכרו מראש, ביקורות משבחות) המופע עושה מעבר חד ומיוחד אל…

30.03.2019
שבת

דלתות

20:00

עינב ג’קסון כהן מארחת את קרני פוסטל  / סיבוב #2

 

הזדמנות שניה לראות את הפסנתר של עינב והצ’לו של קרני נפגשים שוב.

אחרי ההצלחה של המופע בפסטיבל הפסנתר האחרון (כל הכרטיסים נמכרו מראש, ביקורות משבחות) המופע עושה מעבר חד ומיוחד אל פסטיבל הפסנתר של לבונטין 7 – מהבמה של הגלריה הישראלית במוזיאון ת”א אל מופע קרוב ואינטימי על רצפת המועדון.

כבר כמה שנים שבכל הופעה בלבונטין עינב ג’קסון כהן מורידה את הפסנתר לרצפה ומופיעה בין האנשים, בתוך הקהל. ההופעות המיוחדות האלו צוברות קהל קבוע ומפתיעות בכל פעם מחדש. בין האורחים: שי צברי, לונא אבו נסאר, יעל איזנברג, דניאלה ספקטור, הילה רוח, איה זהבי פייגלין, רותם אור, אלון עדר ועוד.

שבע שנים אחרי אלבום הבכורה שלה, שחררה השנה עינב ג’קסון כהן, פסנתרנית ויוצרת, את אלבומה החדש ”שני לבבות“ שגרף ביקורות משבחות מקיר לקיר.

בן שלו (גלריה/הארץ) על המופע:

האירוח של פוסטל היה מדויק כמו שיריה של ג’קסון כהן. שתי הזמרות השלימו היטב זו את זו מפני שהן שידרו על אותו גל בתדרים שונים. פוסטל יצאה מתוך הרוק האמנותי של שנות ה–90, ואילו כהן היא תוצר של האינדי הישראלי מהעשור האחרון; קולה של פוסטל משך לרגיסטר נמוך יחסית, כמו הצ'לו שלה, ואילו זה של כהן התמקם גבוה יותר, קרוב ליד ימין של הפסנתר. שתי הזמרות מתחו גשרים בין התקופות המעצבות השונות שלהן ובין המנעדים השונים של קולן, ויצרו ביחד את מה שכהן יצרה גם לבדה, לפני ואחרי האירוח של פוסטל — מרחב אינטימי של פגיעות, תבונה, פקפוק והשלמה. היה תענוג להיות עד וקונה ליופי העדין הזה.
20:00 57/65 ₪

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב