רננה נאמן באלבום בכורה – שנסון לציון
שנסון לציון קברט עברי ושירי דיכאון משתתפים: מוש להב, עידו גור, נועם חבקין, יוסי מזרחי, נדב לוזיה 30 ₪

25.12.2013
יום רביעי

דלתות

20:00

רננה נאמן

שנסון לציון

קברט עברי ושירי דיכאון
משתתפים: מוש להב, עידו גור, נועם חבקין, יוסי מזרחי, נדב לוזיה

30 ₪

רננה היא אמנית צעירה ומסקרנת, המלווה את קולה העמוק במיתרי הנבל העדינים, ומבשרת על קול חדש ומרענן. שיריה מאופיינים ברוח מחאה ואהבה, עטופים בצלילי ג'אז-קברטי סוחף בשילוב שלוקחים את המאזין למחוזות נושנים ואהובים של זמרות ג'אז קדומות מהשורה הראשונה.

הסינגל שהוציאה "סופת חול" נכנס לפלייליסט גלגל"צ, נבחר לשיר השבוע ע"י גדי ליבנה וירון חי מנשה ב-88FM וזכה להשמעות רבות ברדיו.

ביקורות:

רננה נאמן היא באמת נורא מיוחדת. כי למרות גילה המאוד צעיר, 22, היא הוציאה אלבום נהדר, שירים חכמים, יפים ומאוד בוגרים. קשה להאמין שזוהי הפעם הראשונה שלה. יש לה הרבה מה להגיד, גם מוסיקלית וגם בטקסטים שמשלבים את האישי עם הפוליטי־חברתי. היא זמרת מחאה, שעוטפת את הכעס והייאוש במוסיקה מלאכית. ככה זה כשהנבל הוא הכלי שלך.  פרפר בתוך אגרוף.
(יואב קוטנר, ישראל היום, דצמבר 13)

המוסיקה קברטית, פאנקית, ריקודית, כביכול ניגודית לקונטקסט, ההבעה מפוכחת, לא דרמטית, בטח לא טראגית, כאילו רננה נמצאת מעט מחוץ לסיפור לה. התוצאה, כבר אמרנו- מיוחדת מאוד.
(יוסי חרסונסקי, מאי 13)
יש לנאמן איכות קולית יוצאת דופן עם ארומה ייחודית… מאחורי השירה הרכה וההגשה המרוככת שלה מסתתר קול חזק ועוצמתי.. מתחת להבעה הרומנטית המרוככת והפריטה עלי נבל מסתתרים ביקורת נוקבת ואגרוף של מחאה
(עמוס אורן, אתר במה, ספטמבר 13)
פולקית ומקורית, אינדית וחצופה, מתוקה ועוקצנית –  רננה נאמן מצליחה עם כלים לא שגרתיים ומילים לא מתחנפות ליצור עולם ומלואו. (רז ישראלי, NRGמעריב, ספטמבר 13)
האלבום של נאמן, בת 22… מעניין לא רק בגלל האומץ האמנותי הראשוני שלו, אלא גם בגלל תכניו האמיצים לא פחות – היא לא בוחלת ביצירה פוליטית… אישית, נשית, עדינה ובוטה גם יחד. (נדב מנוחין, וואלה!, אוקטובר 13)
אלבום הבכורה המבטיח של רננה נאמן, "שנסון לציון", ייצא לאור בקרוב, והוא הרבה יותר פוליטי, ביקורתי ונוקב ממה שהייתם מצפים מנגנית נבל.
(ארנון בן דרור, עכבר העיר, מרץ 13)

אחת לאיזה זמן, כמו בסרטי המלחמה שהיינו רואים בילדות, גיבור או גיבורה, שולפים איזה עניין ומשאירים אותנו המומים. כמו כלי נשק שאיש מעולם לא השתמש בו, או כזה שנשכח במרוצת הזמן. מצליחים להביס את היריב בקלות, כזאת שעושה נעים בכל בגוף, כזאת ששולחת אותנו לבדוק אם אנחנו מסוגלים לעוף, או לפחות לרחף מעל שלוש-ארבע מדרגות במכה. רננה נאמן-הנדלר, היא גיבורה מהסוג הזה. אומנם אי אפשר לשלוף נבל מהשרוול, אבל בהחלט אפשר לפרוט עליו בכישרון רב, ולהגיש את אלבום הבכורה שלה, ‘שנסון לציון’, כשכל שיר אונקיית זהב.
(ניר סננס, חבית הדגים, ספטמבר 13)

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב