תיאטרון המחוקק חולות
פסטיבל לבונטין תאטרון מחוקק חולות מאפשר חשיבה ביקורתית ודמוקרטיזציה של סוגיות חוקיות ומשפטיות. קבוצת התיאטרון "חולות" היא קבוצה מעורבת של…

09.12.2017
שבת

דלתות

19:00

תיאטרון המחוקק חולות

 

תאטרון מחוקק חולות מאפשר חשיבה ביקורתית ודמוקרטיזציה של סוגיות חוקיות ומשפטיות. קבוצת התיאטרון "חולות" היא קבוצה מעורבת של מבקשי מקלט ששוחררו לפני כשנה וחצי ממתקן חולות וישראלים/יות שחברו יחד במטרה להציג את הבעיות הקשורות לטיפול הממסדי בבעיית הפליטים בישראל.

המופע, המבוסס על עדויות וסיפורים אישיים, מציע קריאה מחודשת של אמנת הפליטים ויחסו של הממסד הישראלי אליה, מתוך שאיפה לעורר דיון ציבורי ומשפטי שיוביל לשינוי חוקי וערכי כלפי מבקשי המקלט בישראל.
לאחר ההצגה, שאורכה כשעה מתקיים תיאטרון פורום, שהוא למעשה סדנה משותפת לשחקנים ולקהל – מעין דיון אינטראקטיבי בפעולה, בו הצופים/ות מוזמנים/ות להחליף את הדמויות השונות ולהיכנס לנעליהן על מנת לחפש פתרונות למצבים המוצגים בהצגה.
במאי ומנחה: ד"ר חן אלון
שחקנים, יוצרים-שותפים: יונתן יוהאנס אסטיפאנוס, ליאת בולצמן, יניב בלחסן, אוואט אשאבר טספאמיקל, דוויט צגאי, שחרית ירושלמי, נורלדין מוסא, איברא מנאן, גוויטום ברהנה מרוואט, ליאת שבתאי, רוני לבנון, דורון לב, רותם גולדנברג, חסאן שאקור.
אבזרים: כנרת קיש

21:00

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב