דניאל סאן קריאף 360 אקוסטי בלבונטין
  דניאל סאן קריאף מגיעה ללבונטין להופעה מיוחדת ואינטימית עם מינימליזם מוזיקלי מדויק. שירים נבחרים (הרגועים מבינהם) משני אלבומיה ״יש…

05.01.2023
יום חמישי

דלתות

20:30

 

דניאל סאן קריאף מגיעה ללבונטין להופעה מיוחדת ואינטימית עם מינימליזם מוזיקלי מדויק.

שירים נבחרים (הרגועים מבינהם) משני אלבומיה ״יש לאן לחזור״ ו״תורי לומר״

ושירים חדשים בהשמעת בכורה.

 

 

מופע 360º

גיטרה-תוף-כינור

5.1 חמישי 20:30 

רפאל כהן- גיטרה

נדב פאסט- כינור

 

 

 

למי שלא מכיר, דניאל סאן קריאף, היא זמרת יוצרת בעברית, כותבת ומלחינה את שיריה, אלבומה האחרון ״יש לאן לחזור״ יצא בקיץ 2022 בהפקה מוזיקלית של תומר יוסף.

דניאל יוצרת מיקרוקוסמוס סוער, חשוף ואותנטי מבלי לדעת שיש ברירה אחרת. נישאת על גלי החופש שמאפיינים אותה בחיים וגם ביצירה,דניאל מביאה קול ישראלי נשי חדש שחוצה את הגבולות. 

דניאל כותבת מגיל צעיר מאוד, הכתיבה שלה פשוטה ועמוקה יחד, כמעט פילוסופית. בהמשך חקרה את עולם הקצב וכלי הקשה והביאה אותו לסאונד הייחודי שלה וכל זה בחתימה קולית שאין כמותה. המוזיקה שלה משלבת ומכילה השפעות מסגננות שונים ומה שמאחד בין כולם זו היא בעצמה.

המפגש הראשון של דניאל עם הקהל הרחב לא היה בדיוק לפי הספר ולמעשה היא שרפה את קיסריה עוד לפני שהוציאה סינגל אחד לרדיו, כשעלתה על הבמות כזמרת החדשה של להקת "טיפקס", איתם הופיעה בבמות רבות וגדולות ברחבי הארץ בין השנים 2016-2020.

סאן הופיעה מאות פעמים בפרויקטים רבים כמו ״תזמורת ארמון בזמן״, ״בלאק גורו״ ושיכללה את מה שכבר היה טבוע בה עוד משחר הילדות, היכולת לכבוש קהל עם כריזמה וסטאר קוולטי שבוהקים למרחקים והכישרון להפוך כל שיר לשלה בקלילות.

    

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב