עדן גיאת טריו / אורח: יובל דרבקין
עדן גיאת טריו יוצר מצלול חדש ובועט של ג’אז ישראלי. הטריו מנגן מוזיקה אינסטרומנטלית מקורית בעלת אנרגיה אקסטטית ומהפנטת –…

10.09.2024
יום שלישי

דלתות

22:00

עדן גיאת טריו יוצר מצלול חדש ובועט של ג’אז ישראלי. הטריו מנגן מוזיקה אינסטרומנטלית מקורית בעלת אנרגיה אקסטטית ומהפנטת – מנגינות מעומק הנשמה בעלות מצלול ייחודי המשלב ג'אז עם השפעות מזרח תיכון, בלקן, רוק ישראלי, ועוד. התקשורת בין השלישייה חיה ובכל פעם הנגנים והקהל יוצאים למסע חד פעמי, חי ופועם.

ינגנו עם גיאת שני חבריו ללהקה, מוזיקאים בולטים מהסצנה הצעירה, ויתארח הסקסופוניסט יובל דרבקין בעל הצבע האישי והמרתק ("מעטים יודעים לספר סיפור כמו יובל דרבקין" – יאיר שפיגל). גיאת ודרבקין מנגנים שנים יחד, ושותפים באלבום הבכורה של גיאת.

עדן גיאת – פסנתר | נדב לביא – בס | יונתן טג'ר – תופים | אורח: יובל דרבקין 

__________________________________________

עדן גיאת, פסנתרן ומלחין, פעיל בסצנת הג'אז ומוזיקת עולם. 

גדל על ברכי המוזיקה הקלאסית וג'אז ומגיל צעיר הופיע בצורה מקצועית על במות בארץ ובעולם (אירופה, ארה"ב, סין ועוד). כמו כן הופיע בפסטיבלים כמו פסטיבל ג׳אז ישראלי בשלוס אלמאו (גרמניה), פסטיבל הפסנתר (עם שלמה בר), פסטיבל הג'אז בשנזן (סין),  פסטיבל צלילים במדבר ופסטיבל מוזיקת עולם ACC (קוריאה).

בשנת 2021 הוציא את אלבום הבכורה 'Crossing The Red Sea' שזכה לביקורות חמות (All About Jazz, Jazz Espresso, Jerusalem Post ). 

בין היתר, שיתף פעולה עם 'ימן בלוז' (רביד כחלני), עומר אביטל, שלמה בר, אבישי כהן ודניאל זמיר. 

Organizer

כרטיסים

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב