1615742368755507
עינב ג'קסון כהן עם קרני פוסטל
עינב ג'קסון כהן אורחת מיוחדת: קרני פוסטל גיטרה ומנדולינה: דניאל שהם תקלוט שירי שירי פסנתר לפני ההופעה: גיא חג'ג' __________________________________…

24.05.2023
יום רביעי

דלתות

20:00

עינב ג'קסון כהן

אורחת מיוחדת: קרני פוסטל

גיטרה ומנדולינה: דניאל שהם

תקלוט שירי שירי פסנתר לפני ההופעה: גיא חג'ג'
__________________________________

קשה לפספס את עינב גקסון כהן, מהקולות הנשיים היצירתיים והבולטים בעולם האינדי הישראליפסנתרנית וזמרת עם קול ייחודי ועדין. מאחוריה שני אלבומים: ”עץ נופל ביערו"שני לבבותשגרפו ביקורות משבחות מקיר לקיר.

בלב ההופעה עיבודי פסנתר עשירים ודגש על טקסטים כנים בעברית חשופה ויפה.
לאחר ששיתפו פעולה בפסטיבל הפסנתר לפני 4 שנים, הפסנתר של עינב והצ'לו של קרני פוסטל חוזרים לסיבוב נוסף יחד.

על ההופעה ההיא כתב בן שלו להארץ:

"האירוח של פוסטל היה מדויק כמו שיריה של כהן. שתי הזמרות השלימו היטב זו את זו מפני שהן שידרו על אותו גל בתדרים שונים. פוסטל יצאה מתוך הרוק האמנותי של שנות ה–90, ואילו כהן היא תוצר של האינדי הישראלי מהעשור האחרון; קולה של פוסטל משך לרגיסטר נמוך יחסית, כמו הצ'לו שלה, ואילו זה של כהן התמקם גבוה יותר, קרוב ליד ימין של הפסנתר. שתי הזמרות מתחו גשרים בין התקופות המעצבות השונות שלהן ובין המנעדים השונים של קולן, ויצרו ביחד את מה שכהן יצרה גם לבדה, לפני ואחרי האירוח של פוסטל — מרחב אינטימי של פגיעות, תבונה, פקפוק והשלמה. היה תענוג להיות עד וקונה ליופי העדין הזה."

בין שיריה הבולטים: ”למזרח“, ”שני לבבות“, ”מקום על פני המים“ (עם דניאלה ספקטור) ופרשנות אישית ומיוחדת לשירנשקי אותישל סיון שביט.



Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב