ענת מלמוד
  אורח מיוחד: נועם בנאי ענת מלמוד,35, נולדה ברמת הגולן. פסנתרנית זמרת ויוצרת, בוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ומאחוריה עשור…

30.04.2024
יום שלישי

דלתות

22:00

 

אורח מיוחד: נועם בנאי

ענת מלמוד,35, נולדה ברמת הגולן. פסנתרנית זמרת ויוצרת, בוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול
בירושלים ומאחוריה עשור של יצירה והופעות. זוכת פרס אקו"ם למלחינה לשנת2015 .

 

ב2016 אחרי שלוש שנים של הופעות ברחבי הארץ, יצא אלבום הבכורה שלה "לפני השינה" שאותו הפיקה
עם צח דרורי בהפקה עצמאית. מתוכו השיר "ניגון" זכה להכרה רבה בתחנות הרדיו ומושמע עד היום בתחנות רבות) גלגלצ, כאן ג,88 והתחנות האזוריות( וכפסקול לתוכניות טלוויזיה.

 

ב2022-2019 הוחתמה ע"י חברת התקליטים הליקון והפיקה איתם ארבעה שירים מתוכם "אין אמת אחת" שנכנס לפלייליסט של גלגלצ ו"להיות שמחה" שנכנס לפלייליסט גלגלצ וכאן ג, והגיע למצעדים הויראליים של שאזם וספוטיפיי.

 

במהלך העשור האחרון שיתפה פעולה עם מוזיקאים רבים ואהובים, ביניהם: הפיל הכחול, אסתר רדא, שי צברי, נרקיס, דניאלה ספקטור, לאה שבת, אביב בכר והדס קליינמן, והשתתפה בפסטיבלים והפקות-מקור רבות, ביניהם: פסטיבל הפסנתר, אינדינגב, לילה לבן, מייד אין ג'רוסלם, שיר לערב חג ופסטיבל החורף.

 

ענת מוכרת גם בביצועיה הבלתי נשכחים לקאברים אהובים כמו "את הלילה שלך מרגיעים" ו"מה שלומך אחות" שנבחר לאחרונה ללוות את פודקסט "המגפה" של כאן11 . בימים אלה מקליטה אלבום חדש בהפקה עצמאית, עם המוזיקאי גילי מאיר.

במופע "לאהוב אותי", היא משלבת שירים מוכרים ואהובים, לצד שירים חדשים מהאלבום שהיא עובדת עליו בימים אלה, ושוזרת סיפורים על אתגרים לצד הזדמנויות, בתיבול חוש הומור והרבה אהבה.

 

Organizer

כרטיסים

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב