754045848050523
רענן פוגל: השקת אלבום
רענן פוגל – השקת האלבום ״פוגל השלישי״ אורחים מיוחדים: יוגי, כוכבת על!  אתם אולי זוכרים את רענן פוגל כסולן להקת…

12.11.2022
שבת

דלתות

19:30

רענן פוגל – השקת האלבום ״פוגל השלישי״

אורחים מיוחדים: יוגי, כוכבת על! 

אתם אולי זוכרים את רענן פוגל כסולן להקת הפופ-פאנק המצליחה "ביט 69" אותה הקים כשהיה רק בן 14. אבל מאז הוא הספיק לא מעט, כמו שאומרים – הלך הילד, נשאר הפלא. הוא שירת בלהקת הנח"ל, היה הגיטריסט בהופעות של "קפה שחור חזק", הוציא שני אלבומי סולו משובחים ובמקביל מתחזק קריירה ענפה בעולם הקולנוע, ביים וערך סרטים קצרים שזכו בפרסים בפסטיבלים ברחבי העולם.

לקראת סיום הכתיבה של האלבום השלישי, כשרענן כבר חשב שיש לו את זה, החליט להירשם לסדנה לכתיבת שירים עם יהלי סובול. כי תמיד יש עוד מה ללמוד, ולא הביישן למד. במהלכה, תחת (כנראה) כישוף ובעזרת הגישה של יהלי נכתבו עוד ארבעה שירים חדשים שנכנסו לאלבום.

בכלל, על האלבום החדש עבד רענן בליווי צמוד וייעוץ אמנותי של הילה רוח ויובל מנדלסון, משם המשיך ולקח את השירים למוזיקאים והמפיקים המוזיקליים יוגב גלוסמן (iogi) ומתי גלעד (ג'יין בורדו, כוכבת על, גון בן ארי, הגל השני ועוד). והתוצאה היא אלבום שלם, בוגר, כן בצורה כואבת לפעמים, אבל גם מצחיק וכזה שגורם למאזין להזדהות מיידית.

מהאלבום יצאו עד עתה ארבעה סינגלים, שלוו בקליפים יפיפיים: "טריפו", "תמצא כיוון", "טרוד", "מסיבות בריכה" והוא טומן בחובו עוד ממתקים רבים, ביניהם "משחק ילדים" (דואט עם נומקה) ועוד.

"כותב מוכשר כמו פוגל יכול תמיד למצוא את ההוק הנכון בזמן הנכון, ולהראות כמה חיים וכוח יש בשיר פופ איכותי." ירדן אבני, מגזין הקצה

"מנגינה ועיבוד שמחזירים למתיקות פופית ראשונית מדבקת." יוסי חרסונסקי

רענן פוגל – שירה, גיטרות

נועם נומקה סדן – גיטרות, קולות

רן רייטן – קלידים, קולות

דור סמוכה – בס

מייקי גלס – תופים

 

אורחים: יוגי, כוכבת על

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב