754045848050523
רענן פוגל מארח את יהלי סובול
רענן פוגל חוזר ללבונטין 7 עם אלבומו ״פוגל השלישי״, חמוש בלהקה הכוללת את רחל ירון בגיטרות, מייקי גלס בתופים, דור סמוכה על הבס, ורן רייטן בקלידים. אורח…

11.03.2023
שבת

דלתות

20:00

רענן פוגל חוזר ללבונטין 7 עם אלבומו ״פוגל השלישי״, חמוש בלהקה הכוללת את רחל ירון בגיטרות, מייקי גלס בתופים, דור סמוכה על הבס, ורן רייטן בקלידים.

אורח מיוחד: יהלי סובול

אתם אולי זוכרים את פוגל כסולן הלהקה המצליחה "ביט 69" אותה הקים כשהיה רק בן 14. מאז הוא הספיק לא מעט, כמו שאומרים – הלך הילד, נשאר הפלא. הוא שירת בלהקת הנח"ל, היה הגיטריסט בהופעות של "קפה שחור חזק", הוציא שני אלבומי סולו משובחים ובמקביל מתחזק קריירה ענפה בעולם הקולנוע- כתב וביים סרטים קצרים שזכו בפרסים בפסטיבלים ברחבי העולם.

על האלבום החדש עבד רענן עם הילה רוח, יובל מנדלסון, יוגב גלוסמן (iogi) ומתי גלעד (ג'יין בורדו, לולה מארש). התוצאה היא אלבום שלם, בוגר, כן בצורה כואבת לפעמים, אבל גם מצחיק וכזה שגורם למאזין להזדהות מיידית. מהאלבום יצאו ארבעה סינגלים, שלוו בקליפים יפיפיים: "טריפו", "תמצא כיוון", "טרוד""מסיבות בריכה" והוא טומן בחובו עוד ממתקים רבים, ביניהם "משחק ילדים" (דואט עם נומקה) ועוד.

"כותב מוכשר כמו פוגל יכול תמיד למצוא את ההוק הנכון בזמן הנכון, ולהראות כמה חיים וכוח יש בשיר פופ איכותי." ירדן אבני, מגזין הקצה

"מנגינה ועיבוד שמחזירים למתיקות פופית ראשונית מדבקת. ככה ניגנו גיטרות בסיקסטיז" יוסי חרסונסקי

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב