להקת המחווה לניק קייב – Seeds of Mercy – מזמינה אתכם למסע אפל, כואב, מתפתל, שמח, עוצמתי והזייתי לאורך 40 שנות היצירה המגוונת של ניק קייב.
נבצע מהיצירות הבולטות של ניק קייב לאורך השנים, ונדגום להיטים וגם שירים פחות מוכרים, דואטים קודרים, סיפורים אפלים, בלדות מרגשות, יגון, אבל ושמחה, ממגוון אלבומים, החל ב-tender prey, let love in, דרך murder ballads ו-no more shall we part, וכלה ביצירה מאוחרת יותר מתוך Ghosteen
נטע זילברשטיין – קלידים
דימה גנלין – שירה
עמיר בר – גיטרה, כלי הקשה
נדב בלחסן – בס, שירה
שיר אלוני – תופים, שירה